WARUNKI OGÓLNE WSZELKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
1. Wlaścicielem sklepu internetowego jest:
„NIKA” Bugaj 8 97-532 Żytno
tel. 667 934 877
tel. 605 413 788
NR. KONTA BANKOWEGO
93 1050 1937 1000 0097 7898 5425
ING Bank Śląski S.A
ZAMAWIANIE
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia.
Po złożeniu zamówienia na państwa adres e-mail zostanie wysłana wiadomość o dokonanym zamówieniu .
3. Zamówienia są potwierdzane poprzez e-mail oraz w niektórych przypadkach telefonicznie.
4. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
5. W przypadku braku towaru w magazynie, klient informowany jest o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
6. Wszystkie ceny zamieszczone w sklepie internetowym NIKA są cenami brutto, określonymi w polskich złotych.
DOSTAWA
7. Przesyłki realizowane są za pomocą transportu firmy NIKA lub firm kurierskich na koszt kupującego.
WYSYŁKA 24 H
Przy zakupie kilku produktów klient płaci tylko jedną przesyłkę .Przesyłka kurierem 20 zł lub pobraniowa 24 zł.
REKLAMACJE I ZWROTY
8. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Klient zobowiązany jest do odnotowania tego faktu na podpisywanym w obecności doręczyciela dowodzie dostawy oraz niezwłocznego poinformowania o zaistniałym fakcie firmę NIKA.
9. Klient ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Zwroty zostaną przyjęte przez sklep wyłącznie w przypadku, gdy towar nie nosi znamion użytkowania, posiada nienaruszoną etykietę, na koszt klienta W tym wypadku zwracamy należność drogą przelewu bankowego na konto wskazane przez Klienta. Koszty wszystkich dostaw nie podlegają zwrotowi. Klient nie ma prawa zwrotu, jeśli produkt został uszyty na zamówienie.
10. Wszelkie reklamacje będą uwzględniane wyłącznie z dowodem zakupu oraz z oświadczeniem pisemnym o rezygnacji z danymi osobowymi i podpisem.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Administratorem danych osobowych Klienta jest Prowadzący Sklep tj. „NIKA” Bugaj 8 97-532 Żytno
prowadzący działalność gospodarczą pod firmą „NIKA” Bugaj 8 97-532 Żytno nip 772-143-42-29
Dane klienta mogą być przekazywane odbiorcom, tj.:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską;
b) podmiotom umożliwiającym Prowadzącemu Sklep dokonywanie zdalnych operacji
płatniczych;
c) bankom, w przypadku konieczności prowadzenia rozliczeń;
d) organom państwowym lub innym podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów
prawa;
e) podmiotom wspierającym Prowadzącego Sklep w prowadzonej działalności na zlecenie
Prowadzącego Sklep, w szczególności dostawcom zewnętrznych systemów wspierającym
działalność Prowadzącego Sklep.
Archiwizowania danych osobowych i dokumentów rozliczeniowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO do
czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego;
Uprawnienia w zakresie przetwarzanych danych i dobrowolność podania danych
11. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów.
12. Wszystkie dane osobowe gromadzone są wyłącznie na potrzeby firmy NIKA w celach marketingowych, statystycznych oraz w celu polepszania jakości usług. Zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych każdy użytkownik ma prawo do wglądu oraz zmiany swoich danych. Udostępnianie swoich danych osobowych jest dobrowolne, klient korzystający z usług firmy NIKA wyraża zgodę na ich przetwarzanie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 133/97 poz.883).
13. Złożenie zamówienia, jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. W razie wątpliwości i pytań prosimy o kontakt.
Reklamacje TOWARU
1. W celu zgłoszenia reklamacji zakupionego towaru (określanego dalej w regulaminie jako
Zgłoszenie) lub dokonania jego zwrotu, Klient zobowiązany jest wypełnić formularz zgłoszeniowy i
wysłać go a adres meilowy firma.nika8@gmail.com, dołączając opis roszczenia oraz zdjęcia wad produktu.
Formularz dostępny jest na stronie internetowej.
2. Formularz, opisany w punkcie 1., jest preferowanym sposobem komunikacji pomiędzy Klientem ,a
firmą NIKA, w celu skutecznego rozpatrzenia Zgłoszenia sprawy.
Zgłoszenia, które są składane w inny sposób niż podano w punkcie 1. lub nie zawierają wszystkich
wymaganych informacji, mogą pozostać nierozpatrzone w terminie określonym w punkcie 5.
3. Po wysłaniu formularza zgłoszeniowego, na wskazany przez Klienta adres e-mail zostanie
dostarczony unikalny numer nadany sprawie. Numerem tym należy posługiwać się podczas kontaktu z
pracownikami
4. O sposobie rozpatrzenia Zgłoszenia Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub/i
telefonicznie, na podany w zgłoszeniu numer telefonu.
5. Z zastrzeżeniem postanowień ujętych w punktach 6. i 7.,
rozpatruje zgłoszoną sprawę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych
od dnia otrzymania Zgłoszenia.
6. sprawach szczególnie trudnych, wymagających współpracy kilku właściwych merytorycznie
jednostek organizacyjnych lub gdy istnieje konieczność:
a) uzyskania dodatkowych informacji od osób trzecich,
b) uzyskania od Klienta dodatkowych wyjaśnień lub dokumentów,
c) dokonania weryfikacji lub pozyskania szczególnych danych,
d) przekazania Zgłoszenia do podmiotu zewnętrznego, powiązanego z produktem, dopuszcza się
możliwość wydłużenia terminu rozpatrywania Zgłoszenia.
7. Klient jest informowany, przed upływem 14-dniowego terminu rozpatrywania sprawy, o przyczynie
wydłużenia terminu rozpatrzenia Zgłoszenia oraz o przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi,
który nie może być dłuższy niż 90 dni od dnia otrzymania Zgłoszenia, a także o aspektach, które mają
zostać ustalone podczas wydłużonego terminu.
8. Reklamacjom nie podlegają:
a) produkty bez firmowych etykiet ,tekturek oraz opakowań(woreczków ,walizek,kartonów) -brak możliwości identyfikacji towaru),
b) puste/zużyte (z wyłączeniem reklamacji potwierdzonych protokołem szkody, wystawionym przez
firmę kurierską).
9. Reklamacje jakościowe należy składać niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia budzącego
zastrzeżenia, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wejścia w posiadanie towaru.
10. Reklamacje ilościowe należy zgłosić niezwłocznie po stwierdzeniu rozbieżności, nie później jednak
niż w terminie 3 dni od potwierdzenia otrzymania przesyłki. warunkiem koniecznym do rozpatrzenia
sprawy jest potwierdzenie Zgłoszenia protokołem szkody, wystawionym przez firmę kurierską.
11. przypadku Klientów, którzy nie są konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego,
zwrotom nie podlegają :
a) towary zgłaszane przez Klienta później niż 5 dni od momentu otrzymania przesyłki,
b) zakupione w promocji,
c) zużyte,
d) puste,
e) dostarczane w nieoryginalnym lub uszkodzonym opakowaniu,
f) produkty i rozmiary nietypowe produkowane na życzenie Klienta,
12. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu zakupionego towaru.
13. przypadku zaistnienia zdarzenia, w którym towar uległ uszkodzeniu podczas transportu,
warunkiem koniecznym do rozpatrzenia sprawy jest potwierdzenie Zgłoszenia protokołem szkody,
wystawionym przez firmę kurierską oraz odesłanie wszystkich uszkodzonych towarów.
14. przypadku Klientów będących konsumentami, reklamacje i zwroty towarów następują na
zasadach określonych w ustawie o prawach konsumenta.
15. Klient zobowiązany jest dostarczyć towar oraz wszystkie niezbędne dane do rozstrzygnięcia
reklamacji, o których mowa w punkcie 6.2), w terminie do 5 dni kalendarzowych, od momentu
wysłania prośby przez pracownika firmy NIKA
16. Brak informacji zwrotnej w terminie określonym w punkcie 15. może wydłużyć czas
rozpatrywania Zgłoszenia, określonego w punkcie 5., lub spowodować odrzucenie roszczeń Klienta
jako niezasadne.
17. przypadku odsyłania reklamowanego/zwracanego towaru, przesyłkę należy zaadresować i
wysłać na adres firma„NIKA” BUGAJ 8, 97-532 ŻYTNO z dopiskiem „REKLAMACJA” i nadanym numerem
sprawy, o którym mowa w punkcie 3.
18. Reklamowany lub zwracany przez Klienta towar powinien zostać właściwie zabezpieczony przed
ewentualnymi, dodatkowymi uszkodzeniami, mogącymi powstać podczas transportu.
19. Dokonanie przez Klienta Zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją przez Klienta niniejszego
Regulaminu.
20. Kupujący, który nie jest osobą fizyczną, dokonuje czynności prawnej, związanej bezpośrednio z
jej działalnością gospodarczą lub zawodową, przyjmuje do wiadomości, że Sprzedawca nie ponosi
odpowiedzialności z tytułu rękojmi, o której stanowi art. 556 kodeksu cywilnego. Poprzez dokonanie
zakupu, Kupujący wyraża zgodę na powyższe ograniczenie.
21. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają powszechnie
obowiązujące przepisy prawa w szczególności Kodeks Cywilny
22.Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą produktu – Sklep odeśle produkt Klientowi na własny koszt.
23. Reklamacje i zwroty produktów zakupionych bez oryginalnego opakowania i paragonu nie będą uznawane